ablam uyurken yatağına girip bozdum

Mrb Mobil Porno Hikayeleri seks okurları. Ben yılmaz İstanbul da oturuyorum…2 kız 2 erkek 4 kardeşiz… Ben ailenin 2. büyük çocuğuyum… ailem genel itibariyle mutaassıptır. Bunun büyük sebebi köyden şehre taşınalı 15 yıl olması ve ailemin hâlâ köydeki örf ve adetlerini unutmaması… Çevremizin birbirine yakın yerlerde oturmasının etkisi de var… neyse bu kadar tanıtım yeter… Benim olayım şöyle oldu… Askerden yeni dönmüştüm. Ablam liseden sonra aile baskısıyla devam etmedi. Bunda kapalı olmasının da etkisi vardı. Ablam 26 yaşına gelmişti fakat her talibini geri çevirdiği için artık evde kalma korkusu var biraz. Çünkü bizlerde yaşı 25 i aşan kıza artık evde kalmış muamelesi yapılır akrabalarca. Sanırım oda bu baskıdan etkilendi.. Ablam çok marifetli bir kızdır. Yani ev işleri ondan sorulur. Ablam ev işleri yaparken bile çok dikkatli giyiniyor.Yani bu benim yanlış bir bakışım olabileceğinden değil yetişme tarzımız bu şekilde. Ben askerden yeni geldiğim için iş arıyordum. Aslında geçmişten gelen mesleğim vardı yani iş bulmam zor olmazdı ama biraz dinlenmek ve gezmek için bu arama faslını kasıtlı uzatıyordum. Babam orman müdürlüğünden işçi emeklisiydi yani o sene emekli olmuştu. Tek istediği köyde bir yazlık ev yaptırıp oraya yerleşmekti ve ben geldikten yaklaşık bir hafta sonra köye gitti annemle. Bana ve kardeşlerime ablam bakacaktı. Yani yemek gibi işlerde.. bir akşam eve giderken bolca çerez ve film aldım ablamın evde canı çok sıkılıyordu ve çerezle kolayı çok sever yani küçük bi sürpriz olsun istedim. Küçükler yemek yedikten sonra yatmışlar. Sabah okula gittikleri için çok geç saate kalamıyorlar. Bende saat on gibi eve geldim. Kola çerez ve filmi ablama verdim hadi hazırlık yapta bi film zevkimiz olsun dedim. Ablam hazırladı işte bardak çerezi kaba koydu falan bende filmi taktım ablam getirdi tepsiyle bıraktı çıktı. Arkasından gittim:buradan sonar aradaki konuşmaları dedim dedi şeklinde değilde karşılıklı diyaloğu yazacam.önce kapıyı çaldım odasına geçmişti…Gir..hayırdır abla sen izlemeyecek misin hem sen çerezle kolada seversin.. yok sağol canım benim çok uykum var sen izle.ama abla ben sana sürpriz olsun diye aldım odlumu şimdi bu. Çok teşekkürler canım ama çok uykum var. İi sen bilirsin. Dedim ve biraz bozularak çıktım.neyse ben filmimi izledim çerezle kolayıda hallettim. Yatağa uzandım dalmışım. Bi ara bi uyandım sıkışmışım tabi 1,5 lt kolayı içince insan sıkışıyor. Tualete koştum ama gecenin o saati ve tualet dolu. Kapıyı tıklattım altıma edicem çabuk diye. Avde dönüp duruyom ablammış tualetteki. Ablam gecenin bu saati ne bu sıkışma dedi bende sen katılmayınca 1,5 lt efkarlanıp diktim kafaya dedim güldü ben tualete fırladım. Tualeten çıktım yatağıma geldim ablam benim yatakta oturuyo. Hayırdır abla dedim gel gel dedi.. geçtim yanına oturdum ya akşam için özür dilerim canım benim dedi önemli deil abla ben sana takılıyorum dedim sarıldı fakat bu defa farklı bir şey oldu bana sarılırken ablamın göğüsleri çok yumuşak geldi bana sanırım sütyen takmamış yaz sıcağından ve bu bi anda bana farklı bir his verdi. Ablam çıktı ve ben hala o yumuşaklığın etkisindeydim ama sonra kendime hakaret ederek düşüncelerimden kurtuldum. Sabah kalktım ablam çocukları yollamış kahvaltı hazır kahvaltıya başladık alışverişe çıkalım bugün dedi.tabi dedim. Kahvaltıdan sonra çıktık. Bi giyisi mağazasına gittik ablam eteklere bakıyordu bende ona takılıyorum bi tane mini vardı ona gösterdim. Karına giydirirsin onu dedi. Bende ne var yani giydiririm dedim. Ha biliyorum kesin giydirirsin dedi. Gülüştük falan sonra ablam güzel uzun bi etek aldı sonra ben alt kata inecem senin gelmene gerek yok dedi neden geleyim işte.dedim. ya sen gelme dedi bende yukarıda bekliyodum hani bayanlara özel sandım ama dallamanın biri inince bende indim ablamın o an elinde bi sütyen vardı ona bakyordu beni görmüyo sonra başka sütyenlere baktı bi külot aldı ve onuda beğenmedi sonra kadına 2 külot 2 de sütyen verdi bunların biri beyazdı diğeri sanırım o renk bordo ikisi de saten külot belli yani ama sütyenler dantelli ve beyaz. Tabi ben bunları görünce dünkü göğüs olayını hatırladım. Ablam çantayı aldı beni görünce bi afalladı yanıma geldi sana gelme dedim. Ya arkadan bi adam inince gıcık oldum eğer bayanlara hassa o adamın ne işi var.ya bayanlara has değil gördüğün gibi iç giyim senin burada ne işin var. Ya saçmalama o adamın yanında alıyorsun da benden mi utanıyorsun. O adamı tanımıyorum artı ne aldığımı görmüyo ama sen kardeşimsin utanırım. Neden ya sende bi insansın ve sende iç çamaşırı giyersin bunu bilmemmi ayıp.of uzatma gidelim. Tamam. Neyse mağazadan çıktık. Eve vardık ablam aldıklarını denedi etek falan etek genişti ama kumaşından mıdır nedir hatları çok belli oluyordu ve ben o an ablamın fevkalade bi kalçaya sahip olduğunu fark ettim yani eteğin arka tarafı kalkık ve yus yuvarlak kalçaları sergiliyordu. Bana bu 1 gün içerisinde neler olduğunu anlayamdım ama ablamın bir kız olduğunu hatta gece sütyen takmadıını hatta ne tarz iç çamaşırı sevdiğini hatta kalça ve göğüslerinin şekil ve yumuşaklını fark etmiştim sonuç olarak ablam çok seksi bi kızdı. Ama kapalı giyimi bütün bu güzellikleri bir sır gibi saklıyordu. Denizin altındaki inci gibi çıkarılmayı bekliyo. Sanırım buda koca adı verilen ve kendisine düşen hödüğe yar olacaktı. Daha önce ablamın diz kapağına kadar bacağını görmedim yani ergenlik dönemimden beri. Kollarını en fazla dirseklere kadar. Ama ben bunlara bakacak kadar şerefsiz biri değildim kendime hakim olamadım.evden yine iş bahanesi ile çıktım gezdim dolaştım aklımda ablam vardı yenemiyordum. biraz gezip tozunca rahatladım ve yine utanarak eve gedim fakat evde bi hareketlilik vardı çocuklar yatmamış ablam falan herkesin betibenzi atmış.Ne oldu bu ne hal dedim.ablam dün gece alt komşu ve üst komşu soyulmuş bizim ışık geç saatlere kadar açıktı sanırım ondan girmemişler dediler bende hani cana zarar var mı dedim. Yok sadece bi kaç eşya almışlar bende sallayın ne korktunuz bu kadar dedim. Ablam çocuklar senle kalsın dedi bende tamam dedim ve yataklar açıldı çocuklar uyudu ablam odasına çekildi bende tv ye tabi. 2 dakika geçmeden geldi ablam korkuyorum diye iyi sende yat dedim. O da yan kanepeye uzandı . biraz muhabbet ettik ablam uyudu. Tabi doğal olarak yatakta dönüyolar sıcaktan ablamda üstünü açtı öyle kısa gecelik yada askılı gecelik sanmayın eşofman tarzı bi, geceliği vardı fakat. Bacaklarını katladığı için kalçaları okadar tatlı görünüyordu ki gözümü alamadım.ve elim şeyime gitti ona bakarak boşaldım. Sabah yine bi utanç ama buna engel olamıyordum. Ablam sıkı tembih etti erken gel diye ve bi ara ablamın piskolojisi bozuktu kullandığı bi hap vardı onuda almamı istedi. Bende aldım akşam geldim ablama neden bu dedim ya bu uyku veriyo bunu atınca top atsan uyanmam dedi kardeşlerime de verdi ben almadım çünkü biri uyanık olmalı ve korkum yoktu o olaydan. Yattık tabi yine herkes benim odada ya benim oda dediysem salon. Ablam yine üstünü açtı fakat yüzü dönüktü bi eli altında bi elinide ileri uzatmış yan yatıyo tişörtünün yakası yuvarlak ama geniş sayılır bian göğüsleri görünür diye aklımdan geçti kalktım baktım.Alttaki eli tam göğüslerinin altında olunca sıkışmış harika görünüyordu ve beyaz dantelli sütyendi. Yatağa geçtim elimi aletime attım sonra uyku hapı aklıma geldi kalktım dokunmaya başladım ablamda hareket yok elimi göğüslerinin üzerine bıraktım ve hafif hafif sıkıyordum. İlkti bu ilk kez bir kızın göğüslerini tutuyordum ve bu ablamdı. Sonra kalçasını okşadım taş gibiydi ablamı hafif ittirdim sırt üstü yattı t şörtünü yukarı sıyırdım pijamasının içine elimi soktum amacım iç çamaşırından okşamaktı fakat elimi pijamayla birlikte külotunda altına sokmuşum. Direk amını okşamaya başladım amında hiç kıl yoktu sanırım ağdalı. Memelerini sütyenden kurtarınca artık gözüm döndü ablamı tamamen soydum. Ve bacaklarının arasına geçtim. Kafasını soktum ve sokar sokmaz boşalacağımı anlayınca çektim. Sonra aletimi sildim tekrar bacak arasına geçtim bi daha içine soktum busefer biraz kasıyordu sanki kendini.uyanık değildi ama beden acıyı hissediyordu sanırım biraz daha zorlayınca girdim ablamın amından kan akıyordu fakat bunun çok olduğunu duymuyştum hem çokta kan akmadı. Yine git gelden sonra çıkardım yine boşaldım.insan hayatında bu kadar zevk alacağı bişey olmadığına kanaat getirdim Sabaha kadar 5-6 kez oldu göğüslerini yalamak bile beni boşaltıyordu. Sabah kardeşlrimi erken kaldırıp yolladım çünkü olacakları biliyordum. Ablam kalktı ben uyku numarası yapıyorum.Sanırım acıdan direk bana baktı uyanıkmıyım diye çakmadı ve eşofmanı açıp amına baktı kanı görünce ürktü yatakta kandı. Sanırım bunu kadın hastalığı sandı. Yatağı apar topar toplayıp mutfağa gitti. Bende kalktım yanına gittim. Çok gergindi. Kızlık korkusu sarmıştı. Ben doktora gidecem dedi sen kahvaltını yap. Abla hayırdır neyin var. Sanane dedi. Ya kızma merak ettim kızların her rahatsızlığı sorulmaz diyip odasına gitti giyindi çıktı… ben evdeydim artık ne olursa olsun bekliyordum ablam 1 saat sonra geldi. Eve girer girmez bana öyle baktıki hafif tırstım salona geçti. Bana doktora gittim sabah yatağım kandı rahatsızlık sandım normal bi ilişki ile kızlığım gitmiş. Şerefsiz bunu nasıl yaptın dedi ve hıçkıra hıçkıra ağladı. Bende lafı çevirmedim kendime hakim olamadım ne yapayım. Üstün açıldı ilgimi çektin hapda alınca iice nefsime yenildim dedim. Ablam tokat küfür sayıyo bende birtane sinirle tokat attım ona ya babama söylersin ben kaçarım ve o kalpten gider sende orospu olursun alemin dilinde yada susarsın ben sana koca bulurum dedim ablam ağladı kovdu beni. 3 gün eve gitmedim ve beni aradı. Gittim ağladı sen şerefsizin tekisin dedi ve tamam evde kal senden koca moca istemem dedi ve odan sonra hiç konuşmadı fakat ben inanılmaz gaddarlaştım. Her fırsatta onu okşuyordum ağlıyordu ama bişey yapamıyordu ama yatmıyorduda. Her yeltendiğimde bıçak buluyordu bir iki kez zorla iyapmak istedim uykuda öldüreceğini söyleyince vaz geçtim çünkü piskolojisi mahvoldu yaparmı yapar. Babamlar döndü bende iş bulup evlendim artık görüşmüyorum ablamla ablam evlendi artık nasıl oldu bilmiyorum ama şuan çok mutlu. 2 de yeğenim var.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

çılgın rusla geçen seks gecem

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri seks dünyası.Ben Serkan,25 yaşında,iri bir gencim arkadaşlar tokmak diye takılırlar,sebebi de aletimin büyüklüğü,birkaç kere kiralık kızlarla aynı evde iş tutarken karılar bana bu ne lan eşekle mi yatacağız yarısını sok bana diye bağırıp beni rezil etmişti arkadaşlara,uzatmayalım, bir gün dükkanın önünde oturuken,50 yaşlarında bir kadın zorla taşıdığı poşetlerle gelip evladım biraz oturabilirmiyim yoruldum deyince buyur ettim,teyze rum şivesiyle konuşuyordu,uzun boylu ama ince bir kadındı,yazlık elbisesinden dolgun ama dik olmayan memelere,ince bir bele ve dolgun kalçalara sahip oldukça albenili duruyordu,çay ikram edince,kadının biraz saf olduğunu anladım çünkü ben sormadan anlatmaya başladı,adım Rita dedi genç yaşta dul kalmış çocuğu olmamış,kimsesi de yokmuş her işini kendi yapıyor ve yoruluyormuş falan anlatıyordu,artık yaşlandık bizden hayır gelmez deyince olur mu hanfendi gençsiniz ve güzelsiniz,her erkek sizin gibi birisini bulamaz dedim,yok evladım herkes gençlerin peşinde beni kim ne yapsın dedi,ben de hanımefendi ben de bekar yaşayan biriyim hayat zor ama umudumu kaybetmiyorum,belki karşıma iyi biri çıksa yaşına bakmadan evlenirim,yaş önemli değil siz de öyle düşünmeyin hayatınızı yaşayın deyip sizi evinize götüreyim deyip poşetlerini taşıdım,telefonlarımızı aldık yardım lazım olursa çağır deyip geri döndüm,akşam kapamaya yakın tel. çaldı arayan o kadındı evladım bana iyilik yaptın yemek yaptım gel karnını doyur bir tane de taze ekmek al kendine istersen deyince sağolun gelirim deyip,çıktım,bir demet çiçek ve ekmek alıp kapıyı çaldım,50 lik Rita sofrayı hazırlamışrakı kadehi bile koymuştu,çiçekleri verince çok sevinip boynuma sarıldı,yıllardır kimse çiçek almamış,yemek yedik rakıları içip sohbet ediyorduk,eviniz çok güzel benim pis bekar odama dönmek zor geleck deyince burda kal dedi olmaz falan diye nazlanınca israr etti tamam dedim,ama duşa girmem lazım dedim olur deyip banyoya götürdü havlu verdi,ben mahsus kapıyı aralık bırakmıştım,duş alırken kadın devamlı oda salon arası gidip geliyor geçerken de banyoya bakıyor diye yüzüm kapıya dönik yıkanıyordum,bir ara baktım kadın durmuş beni seyrediyoribozuntuya vermedim ama kadını sikmeye karar verdim,çıkınca Rita teyze şofben nasıl kapanıyor diye seslendim hemen geldi,dize kadar gelen gecelik giymişti kalçasından siyah donu belliydi benim alet oynayıp havluyu araladı,kadının gözü önüme kaymıştı,benim gözümde sütyensiz dolgun memelere kaydı,öylece kaldık,ben aniden kadına srılıp öpmeye başladım kadın da bana sarılıp karşılık veriyordu,boynunu yalıyor arkadan kalçalarını okşuyordum,kalkıp havludan kurtulan aletim kadının geceliğini itip bacak arasına girmişti, elimi arkadan donuna sokup amına ulaştım ateş gibi yanıyordu şimdiden ıslanmıştı bile,kadın aletime eğilirken ben de geceliğini sıyırıp kafasında çıkardım,aletimi eline alınca,evladım bu ne böyle dedi ,Rita teyze biraz büyük ama ne yapayım benim şansım kötü,tam kalkınca daha da iri oluyor o yüzden kızlara gidemiyorum zaten deyince,tabi gidemezsin bu kime sığar ki,sakın hepsini kullanma deyip aletimi çekerek yatağa götürdü,donunu çıkarıp ayakta bana bakıyordu,uzun boyu ve dolgun ama diriliğini kaybetmiş kalçaları harikaydı, yatağa oturtup bacaşının birini yatağa koyup amını ağzıma dayadı, kızıla yakın renkli kısa ve yumuşak kıllar kabarık kasığını süslemiş etli kabarık amının etrafı kılsız ,etli dudakların arasından bızırı şişip dışarı çıkmıştı,amına saldırarak emip yalamaya başladım,dilimi sokup ekşimsi am tadını ve kokusunu aldım,dilimi hızla amına saplıyordum,bızırını ve amının dudaklarını emiyordum,kadın titremeye başladı,inliyor amını ağzıma bastırıyordu,ayakta duramadı,yatırıp bacağını açtım yalamaya devam ederken aletimi ağzına verdim başını alıp emmeye başladı yalaması ve emmesi kazık gibi yapmıştı,iki eliyle aletime sarılmış başını ağzına sokmaya çalışıyordu ben de iterek sokuyordum,amına soktuğum dilimle kadını sikiyordum,bacağıyla bağımı sıkıştırıp inleyerek gelmeye başladı hıçkırıyordu,orgazm olurken ağlıyarak kasılmaları geçip gevşedi,halsüzleşmişti, arkasına geçip sarıldım,aletimi amına dayayıp yavaşça geçirmeye başladım,amı fırın gibi sıcak ve ıslaktı,yarrağım amını gererek açıp yuvasına giriyordu,yarısından fazlasını almıştı ama doğum yapmamış kadının vajinası çok sıkıydı,kayganlığı iyiydi,santim santim geçirip amının dibine kadar soktum,botnunu yalayıp memesini okşayayak darbelere başladım kadın yine inlemeye başladı,50 yaşına rağmen,dulluğun verdiği erkeksiz yıllar amını taze bırakmış sıkılığı kaybolmamıştı,sert ve hızla geçirerek aletimin geri kalanını da sokmalıydım,kadın aletimden kaçmaya başlayınca nolursun biraz dayan hayatımda ilk defa hepsini sokmakmama yardım et dedim tamam ben zorlansam da durma devam et deyince,darbeleri artırarak amına sokmaya devam ettim inlemelere acı da karışmıştı ama ben çok zevk alıyordum,50 liğin amı beni delirtiyordu,amının dibine sertçe köklüyordum artık taşaklarm arka deliğe çarpıyordu,kadının uzun boyu olmasa bu yarrağı alamazdı zorlanarak kendini sıkıyordu ama bağırmadan aletime dayanıyordu,kökledikçe inlemesi artıp kıvranmaya başladı,içinden çıkıp sırtüstü yatırdım beline yastık koyup amına birdaha sapladım sert köklememle bacaklarını topladı,bacaklasını belime sarınca,ben de belinden ve omuzundan tutup final darbelerine başladım,her kiklemede kadın sırtımı tırnaklayıp ıııhhh ııııh diye inliyor sıkıca yapışıyordu,devam et devam et diye bağırıyor altımda kıvranıp duruyordu,doyor beni yine getir bağırt beni sikerek ağlat dibime kökle amımı yırt kol gibi aletinle doyur benii 40 yıldır amım yanıp durdu,kanırtarak sik beni her gün gel bütün gün amımı dağıt diye bağırması beni kudurttu ve öyle bir sikmeye başladım ikimiz de dayanamayıp sarsılmaya başladık onun kasılması benim aleti sıkıp amının dibine döllerimi fışkırtmamı şiddetlendirdi ve aynı anda kadın ağlayıp bağırarak ben sertçe kökleyerek halsiz kalana kadar devam edip yatağa yığıldık,,,50 lik Ritayla sarılıp uyuduk,,,devamı var
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Bacaklarımla Tahrik Ediyordum

Sabah yine aynı telaşla kalktım ve birkaç dakikada bulabildiğim en hoş giysilerle kendimi durağa attım. Durak her zamanki gibi kalabalıktı ve gelen otobüste tıklım tıklımdı. Hala dün akşamın etkisindeydim içimde çocuksu bir yaramazlık ve kendine güven vardı. Otobüse tıkıldığımı bile hatırlamıyorum. Herkez birbiriyle akraba durumundaydı. Arkamda kimin olduğunu bilmiyordum ama her neyse içimdeki küçük yaramazı uyandıran küçük yüklenmeler çok hoştu. Farkında olmadan yapılan bu her neyse beni ıslatıyordu. Kendimi bu sallantılar denizine bıraktım. Arabanın her fren yapışında arkamdaki baskı artıyor ve beni dün akşama götürüyordu. Artık yoldan çıkmış ve namuslu taze ünvanımı kaybetmiştim. Yeni bir ortam ve yeni bir heyecan bulmanın keyfiyle büroya çıktım. Büronun temizlik görevlisi benden erken gelir ve diğerleri gelmeden sabah çaylarını hazırlardı. Yine oradaydı, selamlaşıp içeri geçtim. Adam bana henüz odayı temizlemediğini izin verirsem temizleyeceğini söylediğinde beni rahatsız etmeyeceğini devam etmesini söyledim. Şeytan bu ya adamın dikkatini çekip çekemeyeciğimi merak ettim ve hafifçe bacaklarımı araladım. Kısa ve dar eteğim adamın temizlik yaptığı yönde bir frikik veriyordu. Kıllı ve kaba temizlikçi farkına vardığı bacaklarımdan gözlerinin alamıyor ama belli etmemek için azami gayret gösteriyordu. Ben hiç oralı olmadan çalışmaya! devam ediyor ve arada bir açıyı daha da genişletiyordum. Zavallı konumu ters olmasa üstüme atlardı belki. Fazla ileri gitmeden açıyı bozdum ve adama işinin bitip bitmediğini sorup gitmesini sağladım.Ne olmuştu bana bir gecede her huyum değişmiş yerime bir şeytan geçmişti. Bu şeytan beni fazlaca mutlu ediyordu. Can bey geldi ve hiç bir şey olmamış gibi davranarak, yarın akşam şirket çalışanları için yemek organize etmemi ve bunu her büroya duyurmamı emretti. Eşimle birlikte yemek salonunun kapısında Can bey ve eşi tarafından gayet sıcak karşılandık. Aynı masaya tüm müdürler ve eşleri beraber oturduk. Masalar küçük olduğu için yanımdaki diğer müdürle çok yakındık. Tek parça tayt elbisem derin bir göğüs ve sırt yırtmacına sahipti. Eteğimin kısalığından otururken çekmek bile kar etmiyor baldırlarım hep açıkta kalıyordu. Ten rengi çoraplarım davetkar olmalıydı.İlk danslardan sonra biraz içkinin tesiriyle iyice rahatlamış ve yanımdaki müdürün koltuğuna kadar yayılmıştım. Bundan rahatsız olmadığını o da bana yanaşarak belli etmişti. Ben farkında olmamış gibi davranıyor ama bu arada adamın küçük sürtünmelerinden çok zevk alıyordum. Ve onun tarafından dansa kaldırıldım karısıyla da Can bey dans ediyordu. Kocamsa bir başka müdürün eşiyle dans ediyor ve gülüşüyorlardı. Umurumda bile değildi. Ben kendimi adamın kollarında heyecanlı hissediyor ve küçük yüklenmelerle göğüs ve kalçalarımı hissettiriyordum. Loş ışığın sağladığı görünmezlik adama cesaret vermiş olmalıydı elinin arkamdan kalçalarıma doğru yavaş ve çekingen biçimde indiğini hissediyor beni avuçlaması için içimden gelen feryada zor dur diyebiliyordum. Yapmadı beni dans boyunca kibarca okşadı. ve oturduk. Eli bacaklarıma daha cesaretle masa altından uzanıyor fakat kazaymış gibi geri çekiyordu. Aslında uzun masa örtüsü o gece neleri saklıyor hiç belli değildi. Çünkü herkes kendi karısını bırakmış yanındakiyle takılıyordu. Hiç kimse umurumda değildi adamın elini tutup orama yerleştirdim ve aletini okşamaya başladım . Aleti beni beni delip geçmek istiyordu sanki. Avuçları benim salgılarımdan ıslanmıştı bunu ince çorabımın üzerinden hissediyordum. Gece bitti ama eğlenceye doyulmadığına karar verilip bir disko üzerinde anlaşıldı. Disko çok karanlıktı ve şeytan ayinlerini anımsatan garip ve gürültülü bir müzikle beraber dans edenden çok sevişen vardı. Adam yanımıza gelmek için fırsatı kaçırmadı ve oturdu. Oturdu demek yalan olur çünkü barın yanında yarı ayakta sıkıştı. Ben uzun ve bacaklarımı yerden kesen sandalyeden tam frikik durumunda etrafı kolluyor ve ona rahat gösteriyordum. ..

sevgilimin kırık ayağı

Ben bi gün okulda sevgilimle oturuyoduk ayağında parmak arası terlik vardı ben ayana bakarken bana ayama mı bakıyosun dedi ama kız o kadar güzelki ayakları da tabi ben hayır falan dedim ama kız bende ayak fetişçisiyim demezmi ben de bende dedim sonra ertesi gün spor ayakkabı giymişti beni ewine çaardı kimse yok evde dedi ben de gittim yataana yattık o ayakkabılarını çıkardı sütyen le kaldı bende çoraplarını yavaş yavaş çıkardım ayakları çoook güzeldi benim alet şişti ben yalamaya başladım o kadar güzel di ki yatak ta ranza biz üstündeydik kendimizden geçtik o açağı düştü bacağı da alt yataan üstündeydi ben ayladım ama bacana düştüm ayak bilieği kırılmıştı heralde neyse ben bunu aldım direk hasteneye ayağa kırılmış alçıya aldılar anneleri gelmemişti ben ewe bıraktım ertesi gün yine çaardı ama öbür ayaa kötüydü cama basmıştı okulda dikiş izi vardı ben de alçının arasından yalamaya başladım sonra tetereyle alçıyı keip o mor ayanı yalamaya başladım ama yaparken daha çok kırmışım kendimden geçip parmaklarını da kırmışım tekrar doktora gittik bu sefer ameliyata aldılar çıkınca bi baktım kalçasına kadar alçı bi daa da onun ayaklarını yalamadım zaten 6 ay alçıda kaldı

tecrübe herşeydir…

Selamlar.öncelikle bu site gorevlilerine cok teşekkür ederim.mükemmel bir site hazırlamışlar.hikayeme geçeyim.ben ankara öğrenciyim.yaşım 22.çirkin değilim.yakışıklı sayılırım ve tam bir sex delisiyim.tabi yaşımın verdiği bir durum oldugunu biliyorum tecrübeli olgun bayanlardan çok hoşalnırım.anlatacağım olay    yaklaşık 2 ay önce başımdan geçti.yaklaşık 1 sene önce bizim dairenin karsısına dul bir bayan tasındı ve benimle yasıt bir kızı vardı.ikisi de son derece bakımlı ve sexy idiler.tabi beni kızından cok annesi ilgilendiriyordu.arada sırada kapıda karsılasır havadan sudan konusurduk.ben    her gece chatt yapardım ve olgun bayanlarla konusurdum.bir akşam bir bayanla konusmaya basladık.anakaradandı.sohbet ilerledi ve webcam dan gorusmeye karar verdik.onda .    webcam yoktu ama ben de vardı.neyse beni ilk gordugunde gulmeye basladı.sonra karşı dairemizdeki komşu oldugunu söyledi tabii ben şok olmuştum    ama çok sevinmiştim.daha önce chatte sexten cok konusmustuk.neyse muhabbet ettik.bir gece beraber takılmak için sözleştik.Sözleştiğimiz gece ankarada olanlar bilir ssk işhanında bir bar a girdik ve biraz içip    eglendik.masanın altından kasıtlı olarak bacagımı bacagına değdiriyordum ve o da yuzume guluyordu.saat 12 ye gelirken kalktık cunku metro kapanmadan oturdugumuz    semte gitmek zorundaydık.metrodan indik eve dogru yururken bana sen arkadan sessizce gel ve direkt bizim eve gir dedi ben şaşırmış ama bir o kadar da heyecanlanmıştım.dediğini yaptım evine girdim.içerisi karanlıktı.salona dogruyarı kör halde yururken birden birisi çelme taktı ve yere düştüm.şaşkın bir haldeyken birisinin ense köküme vurdugunu hissettim(neyse ki ölmedim).bayılmışım.kendime geldiğimde bir yataktaydım ve ellerimle ayaklarım baylıydı.sırt üstü yatırmışlar ve    ellerimi yatagın uclarına ayaklarımı daha diğer uclarına baglamışlardı.yaklaşık 15 dakika öylece yattım ve içeri ayten(dul olan ama gercek ismi değil) grdi.uzerinde ince bir gecelik vardı ve saçları ıslakt.sanırım duş almıştı.ve yanıma gelip dudaklarımı etrafında dilini hafifçe gezdirmeye başladı.ben sertleştim.dilini gezdirmeye devam etti.önce boynuma sonra göğüslerime geldi.göğüslerimi öpreken birden sikimde bir sıcaklık hissettim.sanki birisi agzına almıştı.kafamı hafifçe kaldırıp baktığımda aytenin kızı nevin(gercek isim değil) oldugunu gordum.inanamıyordum.ikiside beni yalıyorlardı.sonra iyice ıslanan aletimi agzından cıkaran nevin arka deliğini annesine kremletti ve yuzu bana    donuk bir şekilde sikimin uzerine oturdu.bir kaç denemeden sonra sonnuna kadar girdi.arka deliği cok dardı ve inanılmaz zevk alıyordum biz    inlemeye başladığımızda ayten de yuzume oturup amını agzıma dayadı.nefes almakta zorluk cekiyordum ama yalamaya da devam ediyordum.çok geçmeden ben nevinin gotune bosaldım.nevin uzerimden kalktı ben aytenin amını yalamaya devam ediyorum.ayten ohhhh hadi bebeğim diye mırıltılı sesler cıkarıyordu.ben yalamaya devam ederken nevin sikimi tekrar ağzına aldı ve sertleştirdi.ayten hazır oldugumu gorunce suratımdan kalktı ve yavasca sikime oturdu ben ilk defa ama    girmenin zevkiyle ucuyordum(daha önce hep bakirelerle beraber oldugumdan hep arka deliğe girmiştim) ki bu seferde nevin amını yuzume dayadı.onu yalarken aytenin içine boşalmaya başladım.o gece sabaha kadar her pozisyonda seviştik ve inanılmaz bir tecrübe yasadım.ancak bakire oldugu için kızını sadece arkadan düzebildim.Ve anladım ki tecrübe her zaman mükemmeldir. Herkese ateşli ve zevkli dakikalar. Sex sanattır…Gönderen: genc erkek ank
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

sevişme

Ben 2 ay öncesi başımdan geçen baldızımla yaşadığım gerçek olayı anlatacağım.Baldızım şehri beni bir gün evine çağırdı enişte nasıl olsa ablamgil evde yoklar gel bacanağında yola gitti yarın akşama gelecek biz evde korkarız burada kal bu gece dedi bende isteği kabul ettim.Gerçektende benim eşim yazın okullar kapalı olunca 1.2 ay köyde kalırlardı.Neyse baldızımın evine gittim bana önce karnın açmı dedi evde yalnızsın ara sıra niye gelmiyorsun dedi bende tokum sizleri rahatsız etmeyeyim diye gelmiyorum dedi olurmu enişte niye rahatsız olalım nasıl olsa bacanağın evde sürekli olmuyor yola gidiyor geç geliyor dedi.Neyse baldızım bir çay demledi çayı içtik baldızıma vakit geç oldu benim yatağımı yaparmısın yatayım dedim.baldızım hemen ne yatması enişte açık hasret giderelim deyince şaşırdım ne gibi falan deyince afalladı sohbet mahiyetinde dedi neyse birçay daha demleyeyim oturalım içelim dedi çay koymaya gitti o esnada ben çok sıcak oldu içeri istersen dışarı oturalım dedim kabul etmedi üzerini çıkarabilirsin zaten banada sıcak oldu dedi neyse ben atletcek oldum bir baktım oda üzerindeki tişörtünü çıkarttı ama göğüsleri yerinden firlayacak gibiydi enişte dedi ablamda yo canın istemiyormu dedi bende idare ediyorum dedim hemen olurmu enişte dedi yanıma geldi elini yarrağıma götürdü kıyamam ben sana ablamın yokluğunu sana hissettirmem sik beni yala beni demeye başladı bende önce seviştikten sonra bastım yarrağı baldızın amına götüne zevkten inliyordu.neyse un düşmüşüz uyumuş kalmışız

esrayla hafta sonu

Beraber olduğum kızın ismi Esra. Eve gidecegini ama evde kimse olmadigini bu yuzdende bizim ona eve kadar eslik etmemizi istedi. Bu teklifi geri ceviremedim. Esra ile birlikte yola koyulduk nihayet eve gelmistik. Evin bos oldugunu biliyorduk. Tam evin onunden ayrilirken    esra bana seslendi ve eve girmemizi istedi. Birlikte eve girdm Esra bizi odasina aldi. Ne icmek istedigimi sordu. Evde bira olup olmadigini sordum. 2 dakka sonra elinda biralarla odaya dondu. Hemen biralarimizi icmeye basladik. İkinci biradan sonra kafamiz guzellesti. Esra    yi artik dunya guzeli gibi gormeye basladim. Tam esranin dolgun goguslerine elimi uzatacaktim ki o benden once ise koyuldu ve    fermuarimi indirerek zevkten tam boya ulasan kobrami eline alip oksamaya basladi. aletim büyük ve kalndır. Bir sure elinde oynadiktan sonra ben dayanamadim ve Esrayi soymaya basladim. Vucudu cok guzeldi. O`nu bir an once duzmek istiyordum. Esrayi yatagina uzattim. Birami goguslerinin arasina doktum. Goguslerinden amina akan birayi goguslerinden baslayarak yalamaya basladim. Esra zevkten inliyordu. İnlemeleri iyice artmıştı…Daha fazla dayanamadim ve aletimi    amina dogru kaydirdim. Biraz zorladiktan sonra yavas yavas Esra`ya girmeye basladim. Bu ambara daha once kimsenin girmedigi anlasiliyordu. Esrayi ters cevirip ustume aldim. Ben esranin amina koklemistim hemen arka deligine yaklastim. Once parmaklarini got deligine sokarak genisletmeye calistim. Dil darbeleri ile islatip Esra`yi hazirliyordum. Bu is bitince deligi zorlamaya basladim. İceriye milim milim giriyordu. Esra biraz alistiktan sonra iyice koklemeye basladim. Bu arada Esra`ninda inlemeleri iyice artmisti. Bi kac dakka sonra ben gotunde ritmik sekilde girip cikiyordum. İyice birbirimize kenetlenmistik.    Esra`da orgazma yaklasiyordu. Esra`nin amini yalamaya basladim. Bu bana cok buyuk zevk verdi. Bi kac dakka sonra Esra`da bosaldi.İyice yorulmustu.    Onu bagirtarak bosaldim. Rahat ve mutluyduk. Uzanmis yatiyorduk. Bi kac saat sonra Esra`yi yanima aldim ve annesinin odasina goturdum. Esrayi bi kez daha gotunden sikmek istyordum. Esra`yi yatirip ters cevirdim. Got deligini iyice actim ve koklemeye basladim. Bi yandan da .    iri gogusleri ile oynuyordum. O`na bosalmam fazla surmedi. Çıkarttım ağzına verdim ağzına almakta zorlandı dedim ya buyuk biraz sonra bosaldım.    Bu esra ile ilk sikisimiz oldu. Bundan sonrada olmadı…Gönderen: Esmer Delikanlı
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

sekse meraklı komşumu sikiyorum

Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları, size anlatacağım hikayem birazcık uzun olacak, ama her dakikasını Sizlere sanki anı yeniden yaşıyormuşçasına bir dille anlatacağım , yani 18 yaşında yaşadıgım bir olayı , o yaştaymışım gibi anlatacağım , yorumlarsanız sevinirim.Ben Tuna , istanbul 4.leventte oturuyorum , çocuklugumdan beri aynı evde ailemle yaşıyorum,24 yaşındayım ve yeni bir iş kurdum , sermayem çok az olduğu içinde zorluklarla ofisimin kirasını, çalışan 2-3 kişinin masrafını ödüyorum, bu yüzdende sosyal hayatım pek iyi değil,taksime gidip arkadaşlarla bir gece eğlenmek bile masraflı geldiği için her akşam mecburen evime dönüyorum.O akşamlarda farkettim Meral ablayı.3 çocuk annesi ,39 yaşında, 160 cm boyunda.esmer, balık etli türbanlı , hiç dikkat çekici biri değil aslına bakarsanız.Salonumuzun penceresi onların evinin ön cephesiyle aynı hizada ve sokak arası olduğu içinde aradaki mesafe hiç uzak değil.Yazın çocuklarını memleketine gönderir, kocasıyla birlikte kalır, o zamanlar anneme misafirliklere gelen bir grup bayanın içinde ve bildiğim kadarıyla bir yemek firmasında bulaşıkçılık yapıyor. (   )Hakkında o an için bildiklerim bunlardı, kocası eve çok geç geliyor ve adamın alkol sorunu var, muhtemelen kumarda oynayan bir tip bunlardan yakındıgını annem başka bir komşuyla konuşurken duymuştum, salonumuz balkonuna bakıyor, o ise genelde yazın 11 den sonra balkonda bakınır durur.Birgün benim ona baktığımı farketti ve ilk tepkisi hemen içeri girip perdeleri tamamen çekmek oldu.O gece perdeler hiç açılmadı, ertesi gün yeniden izlemeye başladım, yazın sıcaklıgından pencereleri ve balkon kapısı açık, perdeleride açıktı, bizim salonun penceresininde tüm perdelerini açardık , iki evde karşılıklı evin içlerini rahatlıkla görüyoruz yani.Ben ertesi günde bunu izliyorum ama bu arada bakıyor ve tepki vermiyordu , akşamları başını açmazdı ama vucuduna yapışan ince pijamalar giyinirdi.Bu bakışmalar yaklaşık 2 hafta sürdü tepkisiz bi şekilde,BİR AKŞAM TEMİZLİK YAPIYORDU , elektrik süpürgesiyle halıyı alırken benim ona baktıgımı gördü ve sanki koltuk altını temizlemek için resmen domaldı , daracık pijaması tamamen yapışmıştı , götü o kadar çok belli olduki külodunun rengi beyazdı , benim yarragım ciddi kalkmıştı, salonun kapısını kitledim , perdenin yarısını çektim ve onu izleyerek 31 çekmeye başlamıştım.o kadar fazla firikik vermeye başlamıştıki bende anlamamıştım, arkasını dönmüyordu ama kendi bacak arasından beni izledigini farkettim, yarrağımı göremiyordu onun için rahattım , sonra düşündüm onun arkası dönüktü , ve benim evimde istediğimi yapma hakkım vardı neden görmesin ki , perdeyi biraz daha aralarım sadece onun evi benim bulunduğum odayı görüyordu, ben koltugun üzerine çıktım ve 31 çekmeye devam ettim , birden arkasını döndü ,o esnada ben o tarafa bakmadan sanki tv ye bakıyormuş gibi davranmaya başladım.O anda verdiği tepkiyi görmedim ama perdeleri kapattı sadece bir aralık bıraktı ve oradan bakmaya başladı , beni izliyordu, bu çok hoşuma gitmişti.Saat 2-3 lere kadar uyumuyodu, kocasını bekliyordu ve yanlızdı,bu günlerce sürdü , ben 31 çekiyordum sadece onun görebileceği şekilde , oda beni izliyordu, o kadar ki gözgöze gelip gülümsemeye başlamıştık , arada akşam bize misafirliğe geldiğinde herkesin elini öpüyordum , onunda öpüp hoşgeldiniz diyordum.Birgün anneme ofisin temizlenmesi lazım dedim , nasıl kadın buluruz.Annem ben bulurum dedi, bende meral abla yaparmı dedim , Annem bilemezdi sonuçta ,o da evet ihtiyacıda var iyi oldu oğlum dedi, bana çalıştıgı yerin telini verdi.Hemen aynı gün aradım , bir adam çıktı , Meral hanımla görüşecem dedim , çağırdı , telefonda efendim dedi, bende ‘ Meral abla , ben tuna , karşı komşunuz hatırladınız mı ?’ , hatırladım dedi , abla ofisi temizlemem gerekiyor yardımcı olurmusun , annemden aldım numarayı dedim , tamam iş çıkışı gelirim nerde dedi , tarif ettim. Saat 5 gibi elemanlar çıktı , sadece ben kaldım , 6 gibide işyerimin karşısındaki okulun önüne gelmişti , gittim aldım , makyaj yapmıştı , ruj sürüp yanaklara kırmızı bişiler sürmüştü , evet o da hissetmişti ve izin verecekti, ofise geçtik ,kabanını çıkardı , bulaşıklardan başladı , ben arada gidiyodum yardıma ihtiyacın olursa söyle , yada çay alıyodum falan , sonra masaları ve bilgisayarları temizledi , yeri paspaslarken yoruldun mu dedim , hayır dedi, paspas bitince istersen çay içelim gel dedim , 2 çay doldurdu ve geldi , ofisimin girişinde 3 kişinin oturacagı deri bi koltuk var , orda oturduk, sigara yaktık.Havadan sudan biraz konuştuktan sonra , ben arada sen balkondayken dışarı bakıom , rahatsız olmuyosun dimi dedim , hayır dedi, o esnada bilgisayarda çalan müzikler vardı ve sezen aksu gülümse çalmaya başladı , ben çok severim dedim , Meral ablanın okuma yazması yoktu , dans edemediğinide anlamıştım, dans edermisin ? diye sordum , ben bilmem ki dedi. ( seks hikayeleri  )(Bende şaşırmış gibi , hadi kalk dans önemlidir dedim sigaraları kül tablasına bıraktık , elimi beline attım , ve tarif ediyordum,gülüyordu ve başını omzuma dayadı.İşte o anda cesaretim yerine geldi , hamle yapamama nedenim komşuyduk çok ortak tanıdık vardı , beni rezil edebilirdi , korkuyordum , ama o anda gel dedim elini tuttum. önce koltuga ben oturdum yanıma oturacakken kucagıma cektim , oturdu ve öpmeye başladım , öpüşmeyi bilmiyor gibiydi.dilimi agzının içine sokmaya çalışıyodum , başardım , oda sevmişti öpüşmeyi, elim çok dolgun memelerindeydi , o kadar büyük ve sarkıklardıki.gömleginin düğmelerini açıyordum öpüşürken,gömleğini soymadan sütyeninin içinden bir memesini çıkardım ve emmeye başladım , ses çıkarmıyordu , gözlerini kapatmıştı , diger düğmeleride çıkarıyordum ,gömlegini çıkardıgımda altında body tarzında sıcak tutan birşey daha vardı onuda çıkardım , kot etegi uzundu ellerimi bacaklarında gezdiriyodum , etegi kaldırıyodum yavaşça ve küloduna ulaştım , amına dokunmaya başladım , inanın dışardan ıslak oldugu belli oluyordu , sonra kendi üstümdekileri çıkarmaya başladım , o da eteği çıkardı bir külodu vardı ben ise çırılçıplak , yarragım dimdikti , ben hemen külodu çıkarmaya çalışırken ince bir sesle kimse gelmez dimi diye sordu , ben gelmez dedim , amına dil attıgımda o sıcaklıgıda hissettim , fazla yalatmadı, çünkü kocasıyla bunları yapmadıgı çok belliydi, hemen içine girdim ve sikmeye başladım , altımdaydı , sesi çıkmıyordu , çok heyecanlı oldugu çok belliydi , amı resmen yanıyordu , ( BEN ONDAN ÖNCEDE SONRADA Bİ ÇOK KADINLA BİRLİKTE OLDUM AMA ONUN AMI GERÇEKTEN YANIYORDU) , yarrağımda o sıcaklığı hissediyordum , birkaç dakika sonra göbeğinin üzerine boşaldım, çok heycanlıydı ve erken gelmiştim 5 dakikada , ona yetmediğini biliyordum ve yarrağım hala sertti , hemen göbeğini temizledik ve domalttım yeniden dillemeye başladım , inlemeye başlamıştı , artık tepki veriyordu , en önemlisi izin veriyordu , hoşuna gitmişti amının yalanması , yarragımı agzına yaklaştırdım yalamadı , biliyordum ki önsevişme yapmadan sadece sikmiş kocası ( bencil adam ) , sonra arkasına geçtim , ve sikmeye başladım , ensesini yalamam o kadar hoşuna gidiyordu ki içine soktukça inlemeleri arttı , içinden çıkıp koltuga oturdum , gelmesini söyledim , üstüme oturdu ve zıplamaya başladı , memeleri o kadar büyüktü ki cidden yüzüme çarpıyordu , tutabildiğimi yalıyordum ) , yarım saat kadar pozisyon değiştirerek sikiştik , domalma pozisyonundaydı ve bu defa beline boşaldım. O akşam 4 defa ben boşaldım , onun ise 2 defa boşaldıgını öğrendim , bana çok üzüldüğüm birşey söyledi , senelerdir boşalamamış , aylardır sikişmemiş. Ofisten çıkarken aynen şu sözleri söyledi ‘ Kimse duymasın gözünü sevim ‘ , bende ona saçmalama ikimizide mahfeder bu deyip rahatlattım , daha sonraları bu gizli sikişlerimiz yaklaşık 7-8 ay sürdü , ofise her hafta birdefa temizliğe gelirdi ve kocasıda bilirdi , annemler evde olmadıgı günlerde pencereden gelmesini işaret ederdim o da sanki anneme misafirliğe gelirmiş gibi gelir 1 saat kadar sikişir giderdik , asla cep telefonunda sohbet etmedik , yakalanmamız imkansızdı yani. Daha sonra ben başka hatunlarla birlikte olunca ona olan ilgim azaldı , meral ablada 1 sene kadar sonra başka bir semte taşındı zaten, yorumlarınızı bekliyorum ( olgun kadın sex hikayeleri )
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ben_ve_kuzenım

SELAM ARKADASLAR BEN HUSEYIN İST DDEN SIZE 18 YASINDAYKEN HIKAYEMI ANLATACAHIM AYALARDAN MAYISTI KUZENIM OKULA GIDIYORDU LISEDE ÇOK TATLI MIKIZDIR KENDISI BENI DELIRTIYORDU BIRGUN KUZENLERIME GITIIM DAHA OKULDAN GELMEMISTI BEN OTURUYORDUM SIGARA YAKTIM BI BAKTIM KI KUZENIM MINI MINNACIK ETEK GIYMISTI BENI DELIRTIYORDU RESMEN TANGASI GOZUKUYORDU EVDE KILER KOMSUYA GIDIYORDU BEN KUZENIMIN GOTUNE HASTAYIMM HELE O TANGASI YOKMUYDU BENI OLDURDU EVDE KIMSE YOKKEN BEN USTUMU DEYISTIRCEM DEDI BEN DEN HIÇ ÇEKILMESDI SOYUNDUHUNDA O GUZELIM KALÇALAR ONUMDEYDI TANGASI SINI RESMEN ICINE ALMISTI ONU SIKMEK ICIN SALDIRMAYI BEKLIYTORUM KISS ONE DEDIM NEY DEDI TANGA DEDIM NE OLCAKDEDI TANGA DEDI KIZIM MSENI MI SIKERIM DDIM GORURSUN DEDIM YAA SIKERSIN DEDI BUNU HEMEN ZORLA AYAK USTU DOMALTTIM YAPMA DEDI DAHA HIÇ YAPMADIM DEDI BENDE BIDE YAPSAYDIN DEDIM OLMAZ DEDI OLUR OLR BIKEREDEN BISEY OLMAZ DEDIM GOTTTEN SIKICEM DEDIM OLMAZ FALAN DERKEN TANGASINI AYIRIM BI ANDA KOKLEDIM 20 SANTIMLIK YARAGIMI RESMEN INLIYORDU ACIDAN BUNU HEMEN YATAHA YATIRDIM RESMEN AZGIN KURTLAR GIBI SALDIRIYORUM AMA ARTIK IS ISTEN GEÇMISTI ODA ARTAIK ISTIYIORDU TAM 4 POSTA ATTTIM ODA 2 POSTA BOSALDI

dominant sevim 5

DOMİNANT SEVİM 5 Ertesi sabah saat 8 de uyandım annemin gidişi sevim teyze kızı ayşe ve son olarak komsuları esma beni mahvetmişti.Diğer odadan hararetlikonuşmalar geliyordu.Ayse odaya geldi kalk ayaga it bi süre tatile çıkacaksın anlasılan.Dik dur köpek şlakk şlakk sağ eli yüzüme oturmuştu ellerimi arkadan kelepçeledi koluma girerek beni salona götürdü esma hanım sevim teyze kahvaltı yapıyorlardı.Beni görmemiş gibi davranıyorlardı esma hanım sevim teyzeme sevim kırma beni çok gerginim bu aralar kocam olacak köpek yurtdısına çıkacak ahmeti bana 1 haftalığına ver olmaz esma seni kırmam ama annesi gelebilir 3 gün oldu gideli ne deriz sonra bide 1 hafta bu it sana dayanamaz hatırlasana öğrencilik yıllarımızda dilenci çocuk az daha ölüyordu allahtan bizm nevin doktordu yoksa elinde kalacaktı o it hatırlasana.Sevi o piç çelimsiz bi şeydi tamam bende biraz fazla yüklendim kabul ediyorum bide o iti 1 hafta aç bırakmıştım ahmet hem daha iri hem bakarım ben ona hem dayanıklı bu demi lan sretçe yüzüme baktı ben basımı öne eğdim.Esma hanım beni götürmekten bahsediyordu.Esma sana ayseyi vereyim sevim saçmalama napıyım bu sümsüğü kadın kölemi olur onu canım sevim eziyet etme bana çantamı getir ayse esma hanım çantasından 1.5 milyar saydı ne dersin sevim teyzem saçmalama ben ne yaparım onsuz amımı aysemi yalayacak pekala sana 1 milyar daha veriyorum sevim ve 2 gün sonra burda tamammı.Kabul yalnız nevin olacak çam yarmasına verme çocugu parçalar valla.Bi kahkaha attılar yok be nevin iyi kızdırda eli ağır biraz.Daha sonra annemi aradılar sevim teyzem anneme ahmeti kardeşimin yazlığına göndereceğini çok sıkıldığımı söyledi tamam anneside tamam ahmet yaklas bana buyrun efendim esma hanım seni götürüyor iki sonra seni almaya gelecem eger senden memnun kalmazsa elimden çekeceğin var ona göre ben korkudan tamam efendim dedim. Önce ağzımı bantladılar sonra beni bir battaniyeye sardılar arabanın arka koltuğuna yatırdılar biraz terlesin köpek basıma 2-3 tane kalın çorabı üst üste geçirdiler.Kalın yün yorganla sarmışlardı ellerim arkadan kelepçeliydi korkunç terliyordum esma hanım ehh köpek sana neler yapacam 2.5 milyara maloldun bana.Bense korkudan ses çıkarmıyordum.Bir kaç dakika sonra uyuyakaldım.Gözlerimi açtığımda bir el beni dısarı asılyordu ahmet efendi yolun sonuna geldik esma hanım birileriyle konusuyordu durun esma hanım yardım edelim isterseniz yok kamil efendiben tasırım siz banaköpek tasması alırmısınız yarın bi arkadasım bi köpek hediye edecek bahçeyi hazırlayacam bide birkaç gün evde dinlenecem lütfen gelenlere şehir dışında olduğumu söyleyin.Anladfığım kadarıyla kapıcıyla konusuyordu beni sırtına aldı eve doğru hareketlendiğimizi hissediyordum.Eve girdik battaniyeyi açtı basımda çorapşar hala duruyordu köpek seni mum edecem kimse tanıyamıyacak terledin demek.cevap ver lan it ben hiç ses çıkarmıyordum evet efendim terledim başımdaki çorapları çıkardı derin derin nefes alıyordum kalk ayaga ayağa kalktım şlakk şlak tokatlar arka arkaya suratıma iniyordu çift el tokatlamaya başladı ellerini yana açıyor bütün güçüyle kocaman ellerini yüzümde birleştiriyordu yanaklarım alev alev yanıyordu memelerimi uzun tırnaklarıyla sıkmaya başladı.Dizlerimi büküyor eğilerek memelerimi kaçırmaya çalısıyordum tırnaklarını memelerime daha hızlı geçirdi ben bi çığlık attım esma hanım birden ağzımı kapattı basımı öne eğdi sırtımı oturdu yüzükoyun yerdeydim bağırma köpek ağzımı bantladı sırtıma dişlerini geçiriyor kocaman avuçlarının arasında etlerim eziliyordu zil çaldı beni ayaga kaldırdı sağ eliyle müthiş bi tokat indirdi kapıyı açtı gelen kapıcıydı esma hanım içeri gerldiğinde elinde kalın bi tasma vardıı